Způsoby dopravy

PPL kurýrní služba  

  • cena dopravy 111 Kč | Příplatek za dobírku 5 Kč (Při platbě dobírkou celkem zaplatíte 116 Kč. Při platbě předem celkem zaplatíte 111 Kč
  • my balík do jednoho pracovního dne předáme kurýrovi a PPL balík doručuje již druhý pracovní den od jeho převzetí
  • zásilku máte perfektně pod kontrolou – den před doručováním Vám PPL zašle email, kde najdete veškeré informace o zásilce

Česká pošta – Balík do ruky  Mojezapalovače.cz - Balík do ruky

  • cena dopravy 99 Kč | Příplatek za dobírku 5 Kč (Při platbě na dobírku celkem zaplatíte 104 Kč. Při platbě předem celkem zaplatíte 99 Kč)
  • objednaný produkt je doručen prostřednictvím České pošty do 24 hodin od doby podání odesílatelem
  • v okamžiku expedice zásilky Vám jsou na e-mail, nebo SMS doručeny informace vč. podacího čísla balíku
  • kde se Váš balíček nachází si můžete ověřit v online systému České pošty
  • v případě, že Vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště s tím, že Vám do schránky bude
    vložena informace o uložení zásilky. Zároveň Vám bude doručena SMS s informací o nezastižení na uvedené adrese
  • na poště bude balíček uchován k převzetí maximálně 6 dnů
  • prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce.
    V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup.
    Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního
    řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel. Pokud zásilka žádné vady nevykazuje,
    není dopravce povinen vyčkat otevření zásilky.
  • v případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty
    a to na čísle 840 111 244. Reklamaci poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.

Česká pošta – Balík do na poštu 

  • cena dopravy 94 Kč | Příplatek za dobírku 5 Kč (Při platbě na dobírku celkem zaplatíte 99 Kč. Při platbě předem celkem zaplatíte 94 Kč)
  • objednaný produkt je doručen prostřednictvím České pošty do 24 hodin od doby podání odesílatelem
  • v okamžiku expedice zásilky Vám jsou na e-mail, nebo SMS doručeny informace vč. podacího čísla balíku
  • kde se Váš balíček nachází si můžete ověřit v online systému České pošty
  • Nemusíte být v určitý čas na určitém místě – balík si vyzvednete na zvolené poště, a kdy se to hodí Vám.
  • Prostřednictvím nástroje umístěného na našich webových stránkách si jednoduše vyberete poštu, na kterou má být balík dodán.
  • Adresáta informujeme o možnostech vyzvednutí prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání nebo v okamžiku uložení balíku na poště.
  • Udaná cena balíku do hodnoty 50 000 Kč je zahrnuta již v základní ceně služby.
  • Nově umožňujeme volbu doplňkové služby Cenný obsah u zásilek s udanou cenou až výše 1 mil. Kč.
  • Odesílatel si na základě smlouvy může objednat svoz a nemusí na poštu.
  •  
  • na poště bude balíček uchován k převzetí maximálně 6 dnů
  • prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce.
    V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup.
    Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního
    řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel. Pokud zásilka žádné vady nevykazuje,
    není dopravce povinen vyčkat otevření zásilky.
  • v případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty
    a to na čísle 840 111 244. Reklamaci poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.

Jak můžete platit

Dobírka 

  • nejpoužívanjší způsob platby. Za zboží platíte až při převzetí zásilky kurýrovi nebo na výdejním místě.

Bankovní převod

  • po obdržení Vaší objednávky Vám na e-mail zašleme číslo účtu a variabilní symbol. Zboží zaplatíte předem na náš bankovní účet.
    Po obdržení platby odesíláme zboží s tím, že Vám sdělíme termín, kdy zásilka dorazí. Je důležité uvést správný variabilní symbol,
    abychom platbu přiřadili k Vaší objednávce. Číslo účtu: 1023892683/6100

Platební brána – připravujeme

  • online platba kartou, nebo pomocí tlačítka rychlé platby. Nejrychlejší způsob platby, platba je evidována ihned a objednávka tak může
  • být zpracována v co nejkratším termínu.